Rodzaje pylonów
profesjonalne call center jako sprzedaż i wsparcie sprzedaży i telemarketing
Firmy zajmujące się produkcją pylonów od dawna muszą robić wiele, aby sprostać różnorodnym gustom swoich klientów. W tym celu korzystają one z licznych rozwiązań i nie ograniczają swoich ofert do typowych wariantów.
Najprostszy w formie totem reklamowy to prostokątny blok o krótszej podstawie. Dostępne urządzenia pozwalają jednak na przygotowanie pylonów o nieregularnych kształtach, które jeszcze bardziej przykują uwagę odbiorców.
Pylon może być płaski, a także wypukły. Bez problemu da się na nim umieścić elementy przestrzenne, jak choćby trójwymiarowe logo lub napis.
Nie ma również ograniczeń w materii tego, z ilu stron znajdą się treści reklamowe. Na totemie reklama może znaleźć się z jednej, dwóch lub trzech stron.
Z tej opcji korzystają galerie handlowe, chcące zaakcentować obecność w swoich murach sklepów różnych marek. Oprócz oświetlenia sposobem na dynamizację pylonu jest zastosowanie mechanizmu obrotowego.
Ruchomy totem na pewno wyróżni się z marketingowego tłumu i zachęci klientów, aby nas odwiedzili.